selera makan! hoho!

Monday, August 24, 2009


bulan2 pose nih...x sah kalau x terbayang makanan² yang teringinnn je nak makan kan...camtu la aku rase skang nih..tp aku rase aku nih kronik skit kot...bukan bulan pose pon, aku duk mengidam nak makan macam²...ihiks.. :p

skang nih...aku teringin sgt nak makan sup tulang Janda Baek..makan tepi kolam..sambil feel kat kampung...beger sam..ini beger membuatkan aku teringat kat beger 7e kat Tmn U...tapi kambheng kate beger tuh dah xde..sob sOb...teringin nak minum air jagung kat kedai Pak Usop, Temerloh...(slurppppp!)..Char Keuy Teow abg Botak kat opis Temerloh..udang die..fuhhhh!...teringin nak g makan kat tepi sungai kat Kuantan tu....masakan lauk kampung yang sgt sgt sedappp!! ngan feeling kat tepi sungai, angin sepoi²..huhu..besnya...ngeeee...kueh bulat² kat MokNa...hingga ke hari nih aku tatau apa nama sbenar kueh ituuu....tapi HEAVENN!!

aku nak sangat makan nasi lemak kt KB...fuh..layan plak ngan sambal daging..!bagi aku 2 bungkus pon aku ley kasi licin...huhu...aku teringin nak makan ketupat sotong...aaaaargh!sedapnye...tapi semalam cari kat param (short for pasar ramadhan) pandan tuh xde..tensi je..

uish..nih pe citer pepagi dah bukak citer makanan nih??? keja keja..!

..drooling....

7 budak nak komen gakkk:

syaiful said...

perghh.... ni teringin ke mengidam.... eeqa nak dpt adik ke hape nih???? kekekekke.....

sya said...

teringin beb...huhu

Cik Buya said...

wah makan2!! syok nyer makan. hehe

kodok said...

Hu3x..akak dah makan sup tulang kat Janda Baik sebelum posa ari tu, huho....

sya said...

buYa:
bes kan..kalau kije makan makan je..pastu jadi cam maria tengku sabri..huhu

sis mirza:
uwaaaaa..JELESSSS!!

Cik Buya said...

eee. sumpah taknak gemok camtu nanti seksa nak nyangkong. hehehehe ;p

sya said...

buYa: ye ke? huhu....memandai aje