Penangan si Sohi

Monday, August 10, 2009

skang nih...dalam pale aku, dukla terngiang ngiang lagu nih..nih sume si sohi nye pasal..huhu...

lagu Cari Jodoh by Wali Band!!

ahahaha..cam siOt je lagu nih.....oo yer, lagu nih xde kaitan ngan diri ku..hoho! tapi lagu ni sunggOh catchy..ahahaha.. :p

nih aku tepek lirik die...kalau sempat, aku upload lagu die..eheheh..


Apa salahku Apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

Timur Ke Barat
Selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

Reff
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku
aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
karena cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-Pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong cari diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau


10 budak nak komen gakkk:

kodok said...

Wah, sentap gilo akak ngan lirik nih...

Cik SeRoJa said...

uhuk..
desperate nye lirik dia..
huuhuhu

amisah said...

sohi.. sohi....

syaiful said...

pergh pn dongan........ desprate giler lagu nih........

syaiful said...

perghhh pn dongan.......

desperate tul lagu nih........

syaiful said...

hi pn dongan......

apa kabo??? lama x dgr crita.....

syaiful said...

kehkehkeh........

x tahan aku baca lirik lagu nih.....

cam terkena kat btg hidung sendiri la plak....

x laku-laku sampai skrg.... cam nak kena mandi bunga bwh jambatan jek baru laku kot.... kehkehkeh..... pelik3.....

sya said...

adakah en syaiful nih en kambheng?

syaiful said...

sape lagi member ko ada nama
syaiful marzuki pn dongan oiiii.....

nama aku ada satu jek dlm dunia ni..... x caya try google up nama aku.... mana ada org lain guna nama ni.... hehehehe....

cam bangga lak rasa... kehehehe

sya said...

sengal nye kambheng..ehehehe...
mana aku tau syaiful marzuki..die kua nama syaiful aje...

kalau aku nampak syaiful marzuki..kompem la aku tau itu enchek kambheng..ihiks