citer budak qenit

Tuesday, August 4, 2009

alkisah budak qenit nama Arianna Syafiqah...

event 1:

die wat2 cam mengamuk kat sofa..aku wat x gheti je..sbb mase tuh, aku dh ting tong ubat..huhu..dah melepek depan tv...n aku terdooze off depan tv..aku terlelap tuh xde la lame...ade a dalam 40 mins...bangun bangun tuh, aku rase muke aku semacam je...aaaa..nak tau napeR?anak dara aku sorang nih...dah tepek sticker mickey mouse kat muke aku...kat pipi ade 2...kat dahi de 1...aduiyai...saba je la...

event 2:

dia suke ngaco aku pepagi...ye, anak aku nih memang bangun awal...kalau die bangun, dia akan kaco aku...huhu..omaknye suke bangun lambat..hihi.. :p de 1 day tuh, aku tatau la mana dia dpt benda tuh...tp mase aku bangun tuh..aku bau mintyy je...cam pelik gak la...celik2..aku nengok anak aku duk depan aku..ngan ubt gigi...die dah sapu ubat gigi tuh kat muke aku...nak laie spesifik...kat jerawat aku..ahahaha..aduiyai..ekceli, malam tuh dia nampak aku sapu ubat jerawat...agaknye die tengok jerawat aku x surut2..dia tolong sapu...huhu...

itu le serba sikit citer pasal qenit aku tuh...huhu...rase cam kena buli ngan anak pon ade nih...ehehe...

3 budak nak komen gakkk:

UyuNs NuRuls said...

hahaha lawak la eeqa...pandai nyerrr..

Cik Buya said...

nakal betul ika ni... hehe ;p

sya said...

huhu... menurun mye die..ehehhe