proctor test tuh nak dptkan moisture content ngan dry density...

Thursday, June 4, 2009

bos aku dengki.......aku baru nak idup, bekerja dalam suasana gelap arinih...tapi die g onkan lampu aku....huh...terase terik je bijik mate aku nih...

bos aku dengki....aku rase sejok semacam je kat opis 2 3 hari nih..(ke slalu je rase sejok)....aku pakai sweater..die gelakkan aku...dia kate aku perasan aku kat london....

boss aku dengki....aku duk shrot shrett shrooOt shreet...dia gelakkan aku....tanpa rase simpati....
.
.
.
.
.
huh!menyesal aku x gelakkan dia kow2 mase Man U kena titik ngan Barca arituh...

1 budak nak komen gakkk:

Giler Graphic said...

ngahaa..ok lagi bos sya tu cenggitu dari bos ya yang kat warisan tu. dah ler pendek.. ade hati nak letak tangan kat bahu org. cait! haha.

yeay! baru dapat komen blog sya ni.