learn new things....

Wednesday, June 10, 2009

hasil aku xde keja...aku duk mengorek file2 lama bagi projek aku....aku jumpe perkataan nih..

"MASMA"

aaaa...tau ke MASMA tuh ape? eceeyy...eksen sudah...ehehehe..MASMA nih...Stormwater Management Manual...atau melayunye..Manual Baru Saliran Mesra Alam... :) hek hek...pebenda nih? aku pon x khatam laie study yg aku print dr internet tuh...but basically, manual nih..memberikan kite guidance utk merekabentuk, satu2 sistem saliran yang lebih environmentally frenly...
eh, tul ke?kalau salah, tolong betulkan saya yepp...

kat mesia diorg dah guna pon manual nih..dah lama kot, aku je yang tatau...huhu...

dah...aku nak sambung study benda nih....sebelom bos aku start menanya...baik aku polish dulu ilmu aku..huhu...

daaaa!

0 budak nak komen gakkk: