no emotion

Wednesday, June 24, 2009

aku tatau nak classify camana perasaan aku skang nih..nak nangis pon ade...
post2 aku yang sebelum nih, dah ilang...camana ilang pon aku tatau...kOmputer nih berantu kot...

dahla tadi sesuke ati apak die je nak closekan window skala aku...aku tgh2 masukkan data dalam tuh..tetibe window close...abisssss sume apa yang aku type...geram je rase nak geget cpu nih...dah 1 hal nak masukkan balik data2 itew...

mmm nway, arinih n esok aku akan berada di campus IKRAM, computer lab die..untuk lecture SKALA...SKALA nih ape? SKALA nih benda yang kite wat SKALI SKALA..ehehe..xde la..SKALA nih sistem yang JKR guna untuk memantau projek die...SKALA nih sepatutnya menyenangkan semua warga JKR...tapi yang aku dengar dari org2 JKR..sume feedback negatip..maybe sebab org x paham kot camana nak wat SKALA nih..cam aku ler..bute SKALA...hopefully, ngan lecture 2 hari nih...aku dah CELIK SKALA..insyaAllah.. :)

feedback dr mak aku?? ehehhee..thehehe..huhuhuhu...hohoho...malas nak komen la...panjang nau komen die...

oo yer...mase aku kat kursus nih..de la 2 3 staff mak aku...n dorang x aware yang anak bos dorang de skali dalam kursus ini... yang best tuh...siap ngate laie pasal mak aku...so, mana yang mengata mak aku tuh..aku tau la...mungkin calon2 yang mak aku dah 'basuh'...mungkin juga..calon2 yang telah dihalau oleh mak aku dr meeting..or calon2 yang penah nangis akibat penangan mak aku...tahla kan...huhu...

iye...mak aku mmg strict...even dalam didik anak die pun die strict....so, kami anak2 die..mmg aware ngan ketegasan dia dalam satu2 hal...sbb tuh cam x heran la kalau ade yg duk cakap dia garang..singe..cam2 la...
tapi kalau dia x strict..xde kot anak2 die berjaya...kalau dia x strict, xde kot projek2 yang dia manage berjalan... betulla..cam dia cakap.."kalau ma x wat camtuh...keja sume x jalan..."...

n aku setuju la ngan ape yang mak aku cakap tuh...even kalau kite sendiri pon, kalau kite x tegas..xde la keja tuh nak jalan...tatau la..ini opinion memasing kan..lain org, lain cara die...

pa per pon, cecita aku dari kecik...nak jadi cam mak aku....well known for sum1 yang berkemampuan untuk melaksanakan apa sahaja tugas ..itu sebab la aku pilih civil engineer..hihik..insyaAllah...

garang garang pon...aku sayang...biarla org nak kate ape...im proud of my ma...Azizah Osman.. :)

n of coz im proud of my papa...Che Amran Mohd Yusoff...(dah cam kapel dalam penarek becha kan?ehhehe)

7 budak nak komen gakkk:

Anonymous said...

ngan..aku x pas2 lg nak update skala....line jkr susah betul...rakan pun susah nak masuk

Cik Buya said...

hehe;p cam entry kekeluargaan je eh. hehe papepun buya kagum ngan mama sya tu. kalau ya jadi mother pon someday tak tauler leh tegas cam mama sya tu kan.. tapi yo tu pun tegas cam mama b tu. syukur ya. =p

sya amran said...

"mama b"?? aahahaha...
b mana nih??? :)

sya amran said...

chema...

kat hq alhamdulillah line ok...
n nanti kalau ko perasan ade opening utk kursus project management kan chema, ko apply la..

dia ajar ko bukan stakat microsoft project...SPK, SKALA pon dia ajar..

kire all in 1 kursus...okla kan..utk org2 baru cam kite..

Anonymous said...

hidup datin ajijah! :D (ayat bodek kot2 aku kena kije bawah mak ko pada masa akan datang :P)

Anonymous said...

aku dah apply microsoft project hujung bln jun..tapi x diluluskan..hampeh tulll....

sya amran said...

aweng: ahahaha..siot jer

chema: standard la tuh...ramai sgt yg apply..