catfight

Friday, January 29, 2010



received this video from a fren. hehehe. its so da#m cute!!nway, enjoy!! heheeh

notakaki: aku benci sape yang langgar kucing aku semalam!cilake. kt area umah aku tu pon ko nak bawak lelaju. sedey aku. balik tgk dh terbaring depan pagar. berdarah. damn...mmg cilake la peranGai. tho, kucing tu bukan kucing aku pon. tapi, die selalu dtg umah aku, n aku bagi die makan. siap ade name, chemer (sbb kucing nih selalu selsema)..mmmm, to chemer, RIP.

8 budak nak komen gakkk:

syaiful said...

terer member ko berbahasa kucing eh ngan...siap bole buat translation lagi....hehehe : )

UyuNs NuRuls said...

aku sensetif la mende2 sal kucen ni ...naper org selalu nampak kucen lai nak langgar bukan nak berhenti bagi kucen tu jalan ke aper ke....syian ....sedey...

takziah la kat ko sya ...uwaaa

Buya said...

hikhik kelakar gila kucing ni bergadoh, kuikui.. baik kucing itam tu tak melawan. haha

sya amran said...

kambheng: hehe..bagi org yg sgt suke kan kucing..mmg ske bercakap ngan kucing..tu yg reti bahase kucing.ahaha..

uyun: tu ar. geram aku. kucing tu mmg selenge skit. tp patot ko seselow la skit, area perumahan. n depan umah aku tu..mmg bukan laluan kereta lain. just ktaorg je. nyampah.

buYa: cute kan?ehhehee...statement of the year " i was a virgin...WAS.."

Cik Buya said...

ngehee.. takleh bla statement tu. igtkan kucing jantan marah kucing betina rupanya kucing betina marah kucing jantan. huhu..

sya kucing mana kene langgar tu??

sya amran said...

buYa:
kalau perasan, anak kucing yg selsema tu..mamat tu mmg selsema sepanjang tahun...hence the name, chemer..die tiga beradik..die paling kecik

Cik Buya said...

ala kucing kat ampang tak perasan sangat la. eish.. sape la hati batu melanggar kucing ni.. eeee geram betul!

ja amran said...

aooooreee....rereeee...aoooreee...AOOOREEE!!!