monday blues

Monday, October 4, 2010

arini aku xde wat ape sgt...jawab panggilan, panggilan dan panggilan.. dah macam receptionist plak aku rase..hehe. owh! tmpt aku ni pon, berhampiran ngan main door, so...ade la gaya cm receptionist skit. hehehe.

aku tatau nk citer ape. xde mood nak bercerita. so, aku up la gambar aku yg danial amek pagi td. die duk ngetest kamera bOb..abis sume die g snap. tmasuk la yours truly. nih muke org baru abis mengemas partition. aku ubah kedudukan cpu n monitor. n printer gedabak itu. menyemak tol. tapi still x puas hati. kedudukan monitor aku ni bahaye skit. dari bilik bos, leh nampak aku tgh buat ape. ahahhaa. dah 1 hal plak kan. dah xle nak ngulor berehat kejap. huh! -_-"



sehingga aku dapat ilham, aku akan menten kot susunan meja ni. luas skit tempat aku nk menulis bagai. nak campak fail. nak campak pen2 aku. ade gak tempat aku nk susun buku2 aku. hehe. setakat ni, ini adalah susunan yang seswai. so, bior le kelantok. len kali plak, aku susun..

okla. sebelum aku stat mencarot mengarot. baik aku berenti.

3 budak nak komen gakkk:

mama glam said...

senyum jgn x senyum yours truly

sya amran said...

aweng: tu ler,kena senyum sokmo. org duk kate muke aku asyk ketat memanjang. huhu.

bahrom said...

ati2 weehhhh...encik juON sedang memerhatikan anda...ngeh3