hishhh...pantang betul laaa..kalau benda yang dah disubmit dikatekan tidak disubmit..pastu..dijaja abisssss satu unit kata aku x submittttt!
hellooooo~~i still have that email sent to you on April 7th, 2011..and i also kept that email replied by you on that matter....so, tolong la yer...jangan nak uji kesabaran saya dikala emosi saya sangat SANGAT tidak stabil kala ini....
ini bukan kali pertama ko menguji aku...dengan statement ko beberapa bulan lepas tu masih terngiang2 kat tinge aku ni...kalau sume kat jk.r ni keja cam kau..memang x lama terlungkup laaa jabatan ni...sume nak lepas tangan...tanak terlibat..then, if so...please resign n duk umah dediam...you as a [fill in the blank], you have the responsibility to deliver the project till completion... if you feel that the proj manager did not comply with your guidelines or watever your procedure is..please inform us...we will try to fix the matter with your advice..xde hal..nama pon 1 jabatan....ini x...ko g jaja abisss satu mesia...tapi, yang patut ko call..ko maklumkan...ko x bagitau...x ke cam haram tu cik kak???
n bile kami minta nasihat...tolong la jangan jawab camni, "Saya tatau..saya ni orang tengah je...boss yang soh call...after this, korang la responsible atas doc tu..saya tanak amik tau dah" <--- ini ayat paling gampang laaa setakat aku keja sini...sumpah, aku hangin...langsung..LANGSUNG xde rase tanggungjawab...aku tanak cakap sapa betul sapa salah dalam isu tu...cuma yang aku xleh blah..statement die tuuuuu....!aku tatau ape purpose die bekerja kat sini...ape?ko ingat aku ade amik share ey???cam hawau..aku keja kt sini pon, CFS je cik kak oii...xde berkepentingan dalam ape2 perkara...
ini belum aku bukak citer yang makcik sorang lagi tu... T__T
haishh..kan aku dah membebel di hari jumaat ni...