raye raye

Thursday, October 1, 2009

qenit on hari raya. aku xde mud nak cite pasal raya tahun ni. so, aku up kan gamba qenit aku je ye. :)


qenit n me

qenit

qenit again

pelbagai jenis posing. sbb si qenit x duk diam. huhu.


.

ucapan

Thursday, September 17, 2009



SALAM AIDILFITRI KEPADA SEMUA UMAT ISLAM

MAAF ZAHIR DAN BATIN

babaiey BPPS

Monday, September 14, 2009

ramai yang sms aku arituh, tanyekan pasal entry "uhuk"... so here goes..

on wednesday, 2nd September 2009, i received a call from this lovely lady from Cawangan Korporat. informing that I have been selected and have to report for duty at...

KPKR's Office...!!

(O o")

i was stunned! siyesli, stunned!aku tatau nak react camana.
perasaan aku?....aku NGERI laaaaa... T_T huhu! dats how i'm feeling right now. ngeri! duk opis KP. kena la berpakaian yang smart. sungguh formal. xleh selebet dah. duk opis KP, xleh la ngulat kena kerja rajin²..xleh blogging blogging from office..n yang wat aku tambah ngeri, aku still x paham skop keja kat situ..(biase le..blur)..

and dari citer yang aku dengar, keja x menentu...ade sampai ke malam. hoho! jadi burung antu la aku pasnih! aku cuma ley doa yang terbaik la. hopefuli aku leh improvekan diri aku kat sana. insyaAllah.

so itu la citernya...starting 15hb September 2009 nih..i will no longer work in bahagian pengurusan projek (selatan), cawangan jalan...saya akan mengepakkan sayapku yg kontot nih ke Pejabat Ketua Pengarah Kerja Raya. T_T

n im sure gonna miss BPP Sengal Selatan. huhu. geng aku kat BPPS nih, si sohi. zaidi. ayu. mmmm...err..aik..3 org je? huhu. nampak nau la milih bulu member. n i'm sure. dengan ketiadaan aku kat BPPS, ade beberapa insan yang hepi. huhu. hepi yer??. muahahah!! suke ati hang la. malaih aku nak layan.

mmm...aku harap yang terbaik la bile aku start keja kat sana. semoga banyak lagi ilmu yang aku dpt. semoga banyak laie skill aku yang aku leh improve...n mana tau, dengan aku ke sana, aku akan lebih matang...pppfffttt!

so...wish me luck!!

T_T